Saaga esittää joskus vähän kovista, mutta pohjimmiltaan se kuitenkin taitaa olla vähän äitin tyttö; katsokaa, minkä löysin "lähetetyt viestit" -kansiosta:

************

Moro Äippä ja äipän kotijoukot!

Sori, että en oo ehtinyt poikkeemaan, mutta mulla on ollut ihan kauheesti kiireitä: on esimerkiksi pitänyt pyöriskellä ja kieriskellä lumessa. Vähänks mää rakastan lunta! Eikä mulle jää yhtään niin paljon lumppareita jalkoihin, kun Seralle. Onneks, koska sitten joutuis suihkuun ja siitä meikä ei diggaa.

Sitten mun on pitänyt ehtiä kaivaa lumen alta kaikenlaista ruuaksi kelpaavaa. Ruokapalvelu ei muuten toimi ollenkaan meillä himassa, vaikka mulle ihan kirkkain silmin väitetään, että saan ihan tarpeeksi ruokaa. Siis kolme annosta päivässä, eikä lautaset ole edes kukkuraisia! Eihän se meikälle riitä, vaan söisin ehkä viisi kertaa. Tai kuusi.

Ja sit mun aika on kulunut frendien näkemiseen. Tiiätkö äpe, mulla on tosi paljon tosi siistei frendei. Alakerran Sakari, naapurin viiksimies, yks Chico-chihu, tietty Mila-my-Friend ja aika monta muuta. Äskenkin kun olin tarkastamassa junaradan eteläpuoleisia tiluksiani, yks mun frendi tuli vastaan. Se kysy "What's up Dog?" ja mää heilutin sille häntää ja peppua niin paljon kun osasin. Vähänks mulla on cooleja frendejä!

Lisäksi, arvaa mitä, muhun on pistetty jotain. En kyllä yhtään tiedä mitä, mutta epäilisin sen tapahtuneen sillä reissulla, jolla pääsin kumiselle pöydälle syömään nameja. Sitä ennen olin seissyt yhdellä kumisella jutulla ja mittari näytti 8,3 k q. Vai olikohan se g, en mää noista tajuu. Lisäksi sain passin sillä reissulla; kyllähän jokaisella itseään kunnioittavalla tytsyllä oma passi pitää olla jo tässä iässä! Millos lähdetään reissaamaan Äpe? :)

No mut nyt mun tarvii mennä, koska ajattelin jatkaa yhden sohvatuolin kulman työstämistä. Siinä on vielä tosi paljon hommaa, mutta päivisin sitä ehtii tehdä, kun ei ole häiriötekijöitä kieltämässä.

Nähtäiskö äpe vaikka ensi viikolla? Viikonloppuna mennään tarkastamaan, miten mun palvelusväki voi mun Tampereen kartanossa. En siis ehdi perhetreffeille, vaikka olis kyllä kiva, koska mulla on ehkä vähän ikävä sua Äiskä. Älä kuitenkaan kerro sitä Milalla, ettei se pidä mua ihan nössönä.

Mut moikka nyt, Teik keer! :)

-miss Saaga


************